• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Qliro syns på minuc

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Nja, Qliro har väl tagit UC länge (sedan starten?) men då gjort förfrågningar som inte syns. Jag har ett par UC90 med datum från december 2014 och framåt gällande Qliro.
Det är dock trist att de nu går fullt in med UC. Då är frågan när Klarna följer efter....
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Jimmys

Gäst
Poäng: 0
Jag mailade och frågade. Efter 3 dagar skrev de att de behövde personnummer för att svara på om fakturaköp ger en ff som syns på uc. :]. Svarade med fråga om varför de behöver personnummer för att svara på min fråga. Efter 4 dagar ännu inget svar...
 
F

Frog123

Gäst
Poäng: 0
Jag tror det är såhär . Har du en kredit över 10000 så syns den men under 10000 så syns den ej då den räknas som e-handel . Fick detta till svar när jag frågade om betalkoll syns på uc.
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Enl kreddy har jag en beviljad/utnyttjad kredit hos Qliro som med marginal ligger under 10.000kr.
 
J

Jimmys

Gäst
Poäng: 0
Fick ett svar lite senare. Tar du faktura, tex på cdon, så kan det tas en ff som syns på uc.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Resurs Bank gör likadant. Jag har nu ett "privatlån" på 249 kronor för att jag köpte en sak från Netonnet på faktura...
 
G

Gulletussan

Gäst
Poäng: 0
Har handlat på qliro mot faktura och konto, under 10.000kr har inte fått uc taget däremot creditsafe eller liknande.

Hoppas verkligen inte det syns på uc, hos mig gör det inte det på kreddy ex och inte fått hem att det tagits uc heller.

Någon som vet mer?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp